כל מי שעוסק בנדל”ן יודע שמכירה של פרויקטים מחייבת השקעה בשיווק ופרסום. שנים שחברות הפרסום השונות מנסות לפצח את השיטה להבאת לידים בפלטפורמות הדיגיטל השונות וחלקן אף מצליחות לעשות זאת, אך אליה וקוץ בה. האם מדובר בלידים שבאמת מביאים לסגירת עסקה?
עולם השיווק כיום מדבר במונחים של “עלות לליד”, כאשר כמות גדולה של לידים בעלות נמוכה מוגדרת כהצלחה. בפועל, יזמי הנדל”ן מקבלים רשימה גדולה של לידים שאנשי המכירות יצטרכו לחזור אליהם והם יצליחו לסגור עסקה אחת או מקסימום שתיים בלבד.
למה זה קורה? “כאשר כמות הלידים גדולה מאוד, אך היא אינה איכותית, היא מורכבת למעשה מאנשים שהשאירו פרטים כי הם רוצים לשמוע מידע, אך הם אינם מתעניינים לצורך סגירה של עסקה, כי הם לא קהל היעד הממוקד של יזמי הנדל”ן” מסביר אור. “בעולם השיווק, לידים אלו נקראים “לידים קרים”, אלו לידים שהסיכוי שלהם להיסגר לכדי עסקה נמוך מאוד ובגלל שמדובר בכמות גדולה מאוד, הם מחייבים את היזם להשתמש באנשי מכירות רבים שנשחקים משיחות מכירה לא יעילות” מוסיף מתנאל.
פוטנציאל סגירה גבוה לעסקאות נדל”ן
אז איך מייצרים לידים איכותיים באמת עבור פרויקטי נדל”ן? לאחר שנים של ניסיון בפרסום נדל”ן בעולמות הדיגיטל, מתנאל ואור, הבינו כי הדרך הטובה ביותר היא פרסום קמפיינים בנייטיב בשיטה האקטיבית. “בפרסום רגיל בנייטיב, דרך פייסבוק או אינסטגרם, קהל היעד הוא פסיבי. הקורא הפסיבי מגולל את הפיד ומקבל מודעות קופצות בנושאים שונים אליהן הוא נחשף באופן אוטומטי מבלי שהוא מחפש נושא מסוים באופן מודע” מסביר מתנאל. בשיטה שלנו, הקורא הופך להיות אקטיבי, הוא יגיע אל כתבות הנדל”ן שאנו מפרסמים לאחר שחיפש לקרוא על התחום ולכן יש לו פוטנציאל גבוה לסגירת עסקה” מסביר אור.
הדרך של מתנאל ואור להפוך את הפרסום לאקטיבי הוא לפרסם את כתבות התוכן דרך קמפיינים של טאבולה ואאוטבריין באתרי חדשות מכווני נדל”ן כמו “דה מרקר” או “כלכליסט” שאליהם מגיע קהל יעד ממוקד לתחום. כל כתבה שמתפרסמת בקמפיין כזה מתבצעת ישירות דרך קישור של אתר הנדל”ן המוביל “Channel 10” שאותו הקימו באופן ייחודי לצורך מטרה זו. “כשהכתבה המתפרסמת בקמפיין היא דרך האתר שלנו, החשיפה מוגברת ולטווח ארוך” מסביר מתנאל. “לא מדובר בפרסום של 24 שעות, אלא כתבת תוכן איכותית שמתפרסמת בו זמנית באתר נדל”ן מוביל וגם ככתבה הנמצאת בשטחי הפרסום של טאבולה ואאוטבריין באתרי חדשות מובילים בתחום. מדובר על חשיפה ממוקדת לכ-15,000 אנשים בחודש שהם קהל יעד איכותי הצורך תוכן של נדל”ן ומחפש נדל”ן להשקעה” מסביר אור.
הדרך לקהל יעד ממוקד מעולם לא הייתה פשוטה יותר
אור ומתנאל מציעים כיום חבילת שיווק בשיטה האקטיבית שמאפשרת לכל יזם בארץ או בחו”ל לפרסם ולשווק את הפרויקטים שלו בצורה חכמה ויעילה יותר. תוך זמן קצר מרגע הפנייה לאתר “Channel 10”, יחזרו אליכם בשיחה טלפונית לצורך איפיון הכתבה. לאחר שתהיו שבעי רצון מהכתוב, היא תעלה לאתר ולקמפיין טאבולה או אאוטבריין. בכל זמן שהקמפיין באוויר, תתבצע אנאליזה מדויקת לכמות הלידים שתקבלו והאיכות שלהם. “אנו מציעים ללקוחות שלנו שירותי שיווק ופרסום מקצועיים בנייטיב המתבצעים באופן ממוקד לצרכים, תוך הפעלת אוטומציה ממוקדת תוצאות” מסביר אור. “אנו יודעים באופן מדויק מה הטראפיק לאתר, מהי כמות הלידים ובודקים כמובן גם את האיכות שלהם” מוסיף מתנאל.
אל תחשוב ש-“אולי זה יצליח”, קח 14 יום ניסיון
לאחר ניסיון של שנים בפרסום ושיווק של נדל”ן בדיגיטל, מתנאל ואור יודעים שהשיטה שלהם עובדת ומדויקת לצרכים של יזמי הנדל”ן בארץ ובחו”ל. הם גם יודעים שמרבית יזמי הנדל”ן לא מכירים את השיטה ולכן עשויים לחשוב שמדובר בעוד משפך פרסומי שכיח. לכן, הם יצאו כיום בהטבה מדהימה המאפשרת לכל יזם נדל”ן להתנסות במשך 14 יום מבלי לשלם להם על ניהול הקמפיין. “כל יזם נדל”ן יכול להגיע אלינו היום ולקבל את ההטבה. ב-14 יום אלו, הוא ישלם רק את הוצאות הפרסום בטאבולה או אאוטבריין וייווכח בעצמו בקסם של השיטה שלנו” מסביר מתנאל. “השיטה שלנו מסייעת בכל יום ליזמי נדל”ן רבים לסגור עסקאות בצורה יעילה יותר” מסכם אור.
אז אם אתם יזמי נדל”ן בישראל או בכל מקום על הגלובוס, אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים, להכיר אותנו ולהתחיל להתנסות בשיטה שתביא לכם לידים חמים וממוקדים באופן יעיל יותר.
למידע נוסף: